Derfor skal I vælge Sankt Ansgars Skole

Derfor skal du vælge Sankt Ansgars Skole

Hvis I leder efter en skole med små klasser (ca. 20 elever per klasse), stærke værdier, sammenhold og venskaber på tværs af årgange, et kreativt fokus og høj faglighed - så skal I vælge Sankt Angars Skole.

Ønsker du at indmelde dit barn på Sankt Ansgars Skole, skal du benytte vores opskrivningsformular som du også finder på siden, skolestart for 0. klasse.

Herefter vil du/I blive inviteret til en samtale med skoleleder Malene Funch Sørensen, hvor jeres og skolens forventninger til skolestart- og liv drøftes. I får mulighed for at se skolen og dens faciliteter, til at stille spørgsmål og høre meget mere om skolen, dens værdigrundlag, pædagogiske og didaktiske tilgange og om hverdagen her i hjertet af Nørrebro.

Er I interesserede i at få jeres barn skrevet op til at begynde i 0. klasse, tager vi imod indmeldelser fra barnet er født. Vi optager også løbende elever på senere klassetrin, forudsat at der er plads på årgangen.

I er naturligvis også meget velkomne til at kontakte skolen med spørgsmål forud for en eventuel samtale. Brug også her mailadressen sekretaer@ansgarsskole.dk